Aszimmetrikus karosszériájával és eredeti formavilágával meglepte a piacot a Hyundai Coupé utóda, a Veloster. Az 1,6-os szívómotorral szerelt tesztautóból legjobban az erő hiányzott, amelyet a Detroiti Autószalonon bemutatott turbós változattal bőségesen bepótoltak. Az 1,6 literes, duplaturbós, 201 lóerős blokk 63 lóerővel erősebb a szívónál. 264 Nm nyomatékát 1750 és 4500-as fordulat között adja le, a legnagyobb teljesítményhez 6000-ig kell pörgetni.
A Porschéhoz hasonlóan önálló modellként kezelik a Turbót, annyira, hogy kívül-belül átalakították. A lökhárító agresszívabb lett, és a lámpákat is LED-esre cserélték. Néhány milliméterrel hosszabb és szélesebb is lett, formáit alapáron 18 colos kerekek dobják fel. Történetében először festett matt szürkére egy autót a cég, és először szerelt be Turbo feliratú, dombornyomott bőrüléseket is. Nem pusztán a látványra gondoltak, műszakilag is átalakították a konstrukciót.
Az új motorhoz új kipufogórendszert is kapott, amely kiemeli a hangját, ezen kívül kisebb áttételű lett, és a gyáriak szerint több visszajelzést ad a kormány. Sajnos a hátul csatolt lengőkaros futóművet érintetlenül hagyták. Gyorsulási és végsebességadatait még nem hozták nyilvánosságra, helyette gyártottak egy táblázatot, melyben közvetlen konkurenseivel mérik össze a csúcsváltozatot. A Hyundai büszkeségét jövőre kezdik forgalmazni.