Mintha az idei Genfi Autószalon előtt a szokásosnál is több lenne a kiszivárogtatott kép: a cseh Autoforum ezúttal a Citroën DS4 R(acing) hivatalos fotóit jelentette meg idő előtt, amire válaszul a franciák kiadták a hivatalos sajtóanyagot. A DS4 sportváltozata 35 milliméteres ültetést kapott, a jobb úttartás és vezethetőség érdekében az első nyomtávot 55, a hátsót 75 milliméterrel szélesítették ki. A tanulmányba a BMW és a PSA által közösen kifejlesztett, 1,6 literes twin-scroll turbómotor került, 256 lóerős teljesítménnyel és 6,7 literes átlagfogyasztással. Ugyanez a blokk a DS3 Racingben 207 lóerős.
Módosított első lökhárítóval, karbonhatású hűtőráccsal, fekete toldatos kerékjárati ívekkel és küszöbökkel, tetőszpojlerrel, valamint diffúzorral és oldalanként egy-egy kipufogóvéggel, viszont a DS3 Racing hivalkodó fényezése nélkül, matt szürkében érkezik a sportos DS4. Felfüggesztéseit és fékrendszerét is sportosabbra hangolják, a 19 colos felnik mögött elöl 380 milliméter átmérőjű tárcsák rejtőznek. A DS3 Racinghez hasonlóan egyedi hangulatú utastérre lehet számítani, bentről még nem mutatott fotót a Citroën.