Legutóbb két éve volt modellfrissítése a Puntónak, akkor alaposan átszabták az orrát, új, puha műszerfalat terveztek bele, és bevezették az elektrohidraulikus szelepvezérlésű Multiair motorokat. Most a műszerfalon alig változtattak, viszont lecserélték a lökhárítókat teljesen fényezett elemekre, amitől ismét jelentősen megváltozott a Fiat kisautójának megjelenése. Új helyen, a fényszórók alatt vannak az irányjelzők, emellett új könnyűfém felniket és három új színt is bevezettek, a képeken ezek közül az "Underground zöld" látható.
Változott a motorkínálat is, a legnagyobb újdonság a 500-asból és a Pandából már ismert 0,9 literes, kéthengeres Twinair turbómotor bevezetése, amely 85 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 145 Nm. A legkisebb motorral 12,7 másodpercig tart a százra gyorsulás, végsebességnek 172 km/h-t ad meg a Fiat. A start-stop rendszerrel ellátott új motorral a gyári adatok szerint a Punto vegyes fogyasztása 4,2 liter, ez pontosan egy literrel kevesebb, mint a 69 lóerős 1,2-es alapmotorral.
A Twinnair szén-dioxid kibocsátása 98 g/km, ami 20 százalékkal jobb a régi 1,2-esénél. Persze a végleges ítéletig még várjuk meg a tesztet, mert a kéthengeres az 500-asban közel sem hozta a gyári fogyasztási értékeket, de ennek ellenére nagyon megkedveltük ereje és vidám hangja miatt.
A 85 lóerős, 1,3 literes dízelmotoros Punto is fejlődött, fékezéskor már képes áramot visszatölteni az akkumulátorba, így átlagfogyasztása 3,5 literre, szén-dioxid kibocsátása 90 g/km-re csökkent.