Automata borulásvédelm óvja a hátsó utasokat
Bizarr ötletnek tűnhet egy szabadidő-autóból kabriót csinálni, amire a nyitott tetős Nissan Murano a legjobb példa, ám a jelek szerint az angoloknak valahogy sikerült összehozniuk a lehetetlent, mert a képeken látható tető nélküli Evoque egyáltalán nem tűnik rondának. Az Evoque kabrió alapját a háromajtós változat adja, és a Land Rover szerint nem kellett túl sok extra merevítést beépíteni, hogy a tetejétől megfosztott karosszéria elég merev legyen.
Állítólag nem lett túl nehéz az extra merevítőktől
A Genfi Autószalonon bemutatkozó újdonság szemmel láthatóan nagyon szériaérett, ám a Land Rover közleménye szerint a sorozatgyártást a tanulmány fogadtatásától teszik függővé. Ha a három és ötajtós Evoque sikeréből indulunk ki, akkor szinte biztos, hogy hamarosan a kabiró is a szalonokba kerül. A Land Rover egyébként nem hagyta ki a lehetőséget, hogy rúgjon egyet a már kapható, de nem túl sikeres Nissan Murano kabrióba, mert a közleményükben azt állították, hogy a nyitott tetős Evoque tanulmányukban "megvan a lehetőség, hogy a világ első prémium SUV kabriója legyen".