Háromajtós sportkupét mutatott be a Hyundai a Genfi Autószalonon, a sirályszárnyas i-oniq az aktuális trendeknek megfelelően hibrid hajtást kapott. Az elölről kissé nissanos beütésű i-oniq villanymotorja 109 lóerős, a lítium-ion akkumulátor lemerülése után egy 61 lóerős, háromhengeres, egyliteres motor kapcsolódik be a hajtásba, több száz kilométerrel megnövelve a hatótávolságot.
Hasonlóan a Hyundai legfrissebb modelljeihez, az i-oniqet is a rüsselsheimi központban tervezték, formája a folyékony szobrászat néven futó stílusirányzat legfrissebb továbbfejlesztése. A 4432 milliméter hosszú, 1916 milliméter széles és 1400 milliméteres kupé tengelytávja 2650 milliméter, tisztán elektromos üzemmódban 120 kilométert képes megtenni. Benzinmotorral 700 kilométerre nő a hatótávolság, 45 grammos kilométerenkénti szén-dioxid-emisszió mellett. Az i-oniq végsebessége 145 km/óra, szinte biztosra vehető, hogy egyes formai megoldásai megjelennek a márka jövőben piacra kerülő új modelljein.