A német sportautógyár fotókat és műszaki adatokat tett közzé a 2013 végétől kapható 918 Spyder egyik prototípusáról. A 2010-es Genfi Autószalonon bemutatott koncepció szériaváltozata V8-as, 570 lóerős 4,6 literes benzinmotorja mellé két elektromosat is kapott: az egyik 122, a másik 109 lóerős. Utóbbi az első tengelyt hajtja, így a 918-as összkerékhajtású. A hétfokozatú váltóval szerelt csúcs-Porsche összteljesítménye 770 lóerő, maximális nyomatéka 749 Nm, amely túltöltéssel 948 Nm-re is felugorhat.
A Carrera GT utódjának szánt szupersportkocsi kevesebb, mint 3 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra, a végsebessége valószínűleg csak légellenállási okok miatt lesz 325 km/h. A konnektorról tölthető (6,8 kilowattos lítium-ion) akkumulátoroknak köszönhetően mintegy 25 kilométert csak elektromos meghajtással is meg tud tenni a 918 Spyder. Az állítható légterelők és futómű mellett további technikai csemege, hogy a hátsó kerekek is kormányozhatóak.
A beépített csúcstechnikának és a szánszálból készült karosszériának köszönhetően a 918-as árcédulája is különleges lesz: adók és egyéb járulékos terhek nélkül 645 ezer eurót (mintegy 190 millió forint) kérnek majd érte 2013 végétől.