Indiában még mindig kapható a Suzuki Alto nyolcvanas években tervezett második generációja Maruti 800 néven, de az azóta készült összes Alto-generáció is a kínálatban maradt. Ami jelenleg Európában az Alto, az náluk az A-Star néven ismert modell, de ez nem olyan kelendő kint, mivel jóval drágább a régebbieknél.
A régebbi Alto generációk már menthetetlenül elavultak műszakilag és a formatervüket tekintve is, ezért a Suzuki Indiában ősszel váltja le a régebbi Altókat egy új miniautóval, amelyről felbukkantak az interneten az első kémfotók. Egyelőre csak annyit lehet tudni a kocsiról, hogy a padlólemeze a régi lesz, de a karosszériája szélesebb, hosszabb és magasabb az elődöknél, hogy tágasabb helyet biztosítson az utasoknak.
Az orr-rész a levél alakú fényszórókkal és a lökhárítóba integrált hatalmas, hatszögletű hűtőmaszkkal sokkal karakteresebbnek tűnik a régi Altókénál, oldalról is modernebb a forma, mert végre emelkedő övvonalat alkalmaznak. Hátulról leginkább a Hyundai i20-asra hajaz a legkisebb Suzuki.
Több dolog is utal arra, hogy az új modell leginkább az árával próbál majd hódítani. Ablaktörlőből csak egy van rajta, a kerekei állítólag csak 12 colosak, a kilincsei nagyon olcsónak tűnnek, és az is költségtakarékos megoldás, hogy a fejtámlákat egybeépítették az üléssel. Ezek a részletek azonban megbocsáthatóak a becslések szerint átszámítva 1,1 millió forintos alapár tükrében.
Az új típus motorválasztéka két háromhengeres benzinmotorból áll majd, az egyik 0,8, a másik egyliteres. Előbbi átlagfogyasztása állítólag öt liter alatt lesz. Az újdonság európai forgalmazására nincs esély.