A németországi Nürburgring kedvelt tesztelési helyszín az autógyárak között, hiszen a hosszú és változatos vonalvezetésű pályán szinte minden kiderül a futómű és a motor képességeiről, így viszonylag biztonságos körülmények között lehet megoldani a szériagyártás előtti finomhangolást. Jelenleg az A osztály legerősebb, 45 AMG nevű változatát is ott nyúzzák, ám a jelek szerint az egyik prototípus idő előtt megsemmisült (az előszériás tesztautókat bezúzzák a tesztelés végén).
A képeket is közlő Motorauthority információi szerint szerencsére csak az autó törött totálkárosra, a tesztpilótának állítólag nem lett baja. A hamarosan kezdődő Párizsi Autószalon bemutatkozó 45 AMG-ről eddig annyi információ szivárgott ki, hogy kétliteres turbómotorjából 330 lóerő körüli teljesítményt csavartak ki, amit egy hétfokozatú duplakuplungos váltó juttat el az első kerekekig.