Bemutatta új szuperkombiját az Audi, amely valóban minden sportkocsira vágyó, elnyomott családapa álma lehet. Az RS6 Avant új generációjában a négyliteres, duplaturbós V8-asra cserélték a korábbi ötliteres V10-est, a csúcsteljesítmény emiatt 579-ről 560 lóerőre esett vissza. 650-ről 700 Nm-re nőtt viszont a legnagyobb nyomaték, amely 1750-5500-as fordulatszámig folyamatosan rendelkezésre áll, ez pedig igazi szörnyeteget csinált a kombiból.
A nyolcfokozatú automata váltó és a Quattro állandó összkerékhajtás segítségével 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra az autó, ezzel kerek fél másodpercet ver elődjére. Az új BMW M5 szedánt négy tizeddel veri, a Lamborghini Gallardo LP560-4-nél pedig mindössze két tizeddel lassabb, ami azért jól mutatja, hogy mi mindenre képes az autó. Az alapmodell végsebességét 250-nél korlátozták, az opciós Dynamic csomag 280-ig, a Dynamic Plus 305 km/óráig engedi a száguldást.
Az új modell az intenzív alumíniumhasználatnak köszönhetően 100 kilóval könnyebb elődjénél, ennek és a motorba épített hengerlekapcsoló technológiának (kis terhelésnél a nyolcból csak négy henger dolgozik) köszönhetően a laboratóriumi átlagfogyasztás megáll 9,8 liternél. A sportfutómű mellett hatalmas fékeket is kapott az autó, a tárcsák alapból 390 milliméter átmérőjűek, de opciós 420 milliméteres karbon-kerámia tárcsák is rendelhetők.
Az egyedi karosszériacsomag legfeltűnőbb eleme, hogy a hűtőrácsra felkerült a Quattro-felirat, ami sajátos karaktert ad az autónak. Az utastér alapesetben két különálló hátsó üléssel készül, a hagyományos háromszemélyes pad opciós.