Nagyítóval kell nekiesni a frissített BMW Z4-esnek, hogy megtaláljuk, mi változott, a németek nem vitték túlzásba a roadster átalakítását. Kicsit variáltak a fényszórókkal, lecserélték a felniket és új dekorbetéteket tettek az oldalindexek mellé, de ezektől a módosításoktól semmit nem változott az autó megjelenése.
Talán a leglátványosabb újítás a Hyper Orange csomag, amely a karosszéria színével harmonizáló betétek elhelyezését jelenti az utastérben. Ez a névvel ellentétben nemcsak narancssárga, hanem két további színben is rendelhető, emellett frissültek a kárpitok is.
A BMW készített egy új európai alapváltozatot is Z4 sDrive18i néven. Ebbe a kétliteres, turbós négyhengeres motor 156 lóerős változata került 240 Nm-es nyomatékkal, alapáron hatfokozatú kézi váltóval. A nyolcfokozatú automata opciós. Ezzel a motorral 7,9 másodperc alatt gyorsul a roadster 100 km/órás tempóra, végsebessége 221 km/óra 6,8 liter/100 km-es átlagfogyasztás mellett. A világpremiert a januári Detroiti Autószalonon tartja a BMW.