Ahogyan azt a kedvcsináló videókból és kémfotókból már sejteni lehetett, a ráncfelvarrás során eltűntették az osztott első fényszórókat az új E osztály elejéről, hogy a helyére egy sokkal kevésbé karakteres, de kétség kívül modernnek tűnő lámpákat tegyenek. Ennek köszönhetően a LED-es nappali fény is a lámpabúra alá került, korábban a ködlámpa helyén volt, ami elég sufnituningosnak is hatott. A kiszivárgott fotókon jól látszik, nem csupán a lámpákat, hanem a hűtőrácsot és a motorháztetőt is finoman átrajzolták, ami a hátsó traktusra is igaz, ott is a lámpával és a lökhárítóval variáltak.
Az utastérben is találni egy-két újítást, a műszerfal kialakítása és a háromküllős sportkormány a CLS-ére hasonlít, de ugyancsak a négyajtós kupéból átvett megoldás a középre helyezett analóg óra is a két szellőző között.
Mivel a képek idő előtt szivárogtak ki - a hivatalos bemutató valószínűleg a Detroiti Autószalonon lesz januárban - még nem tudni, hogy milyen műszaki változtatásokat hajtottak végre, korábban viszont arról pletykáltak, hogy a frissített E osztály is megkapja az A osztályból ismert turbós benzinmotorokat. Természetesen ehhez egy kicsit át kell alakítani az erőforrásokat, hiszen az E-be már hosszába kerülnek és a hátsó tengelyt hajtják. Az E180 alap 1,6-osa 158 lóerős, a kétliteres 183, 211 és 251 lóerős teljesítménnyel kerül az E200, E250, illetve E350-be. Az új E400 új duplaturbós, háromliteres V6-ost kap 340 lóerővel, ez 35 lóerővel múlja felül a kifutó E350 adatát.