Az már láttuk, hogy Bruce Willis hogyan veri orrba Kamarás Ivánt, azonban a Die hard - Drágább, mint az életed legújabb werkfilmjében az is látható, hogyan töri össze a híres színész a Mercedes-Benz szinte összes, 14 különböző típusát Budapest utcáin. Mivel a stuttgarti gyártó volt a film egyik legnagyobb támogatója, nem meglepő, hogy miért Mercedes-Benz-gyártmányú járműveket használtak a forgatásához. Nemcsak a vásznon használtak a csillagos autókat, hanem kamerás kocsiként, szállítójárműként, és VIP autóként is.
A forgatókönyv szerint John McLaine Moszkvába utazik, hogy segítsen CIA-ügynök fiának, Jacknek, akivel ketten szembeszállnak a helyi maffiával. Budapest az orosz fővárost alakítja a digitális trükkökkel alaposan felturbózott filmben.
McLaine-ék főleg a Mercedes-Benz legrobusztusabb autóiban, a G-osztályban, a Sprinterben, az Unimogban és a nehézsúlyú Zetros teherautóban tűnnek fel, de sok időt töltenek például a C-osztályban is. A G-osztályt és a Zetrost a werkfilm képei alapján a stúdióban rögzített trükkfelvételeknél, a green screen előtt is használták. Sőt, a Kamarás Iván vezette G-osztály egyszer el is üti Willist, aki viszont olyan kemény, hogy ez meg sem kottyan neki, mint ahogy az sem, hogy egy Unimoggal felborul a páncélautót üldözve.
Feltűnik majd a vásznon az új GL-osztály, a Vito, az E-osztály, az SLS AMG, egy másik G-osztály, a G 63 AMG és egy Maybach 57 is, több közülük a látványos autós üldözésekben is szerepet kap és összetörve végzi. Meglepetésre az igazi újdonságokat, az A-osztályt, valamint a magyar gyártású B-osztályt és CLA-t kihagyták a filmből.
Nem tudjuk, hogy a Mercedes kérte-e a forgatócsoporttól, hogy a fekete, Bangle-féle 7-es BMW-kből álló flottát robbantsák fel a filmben, de nem lennénk meglepve. Egy régi Saab 9-5-öst pedig akkor törnek össze, amikor a rakparton száguldoznak a páncélautóval, az ütközés után a svéd kocsi a Dunában végzi.
A nagyrészt Magyarországon forgatott Die Hard - Drágább, mint az életed február 14-én érkezik a magyar mozikba.