Eddig öt év alatt 400 ezer fogyott a második generációs Kangoo-ból, ezzel a piaci részesedése 17,4 százalék volt. A hamarosan megjelenő Mercedes-Benz Citan és Dacia Dokker is erre a technikára épül majd. A frissített változat megkapta a Twingón és Clión már bevezetett új Renault-arcot, de módosították a tükröket és a hátsó lámpákat is. A teljesen elektromos változat egyedi első lökhárítót kap majd, amelyen egy nyílást alakítottak ki a töltő csatlakozójának.
Belül átdolgozták a középkonzolt, és bevezették az új Clióból ismert multimédiás rendszert és a tolatókamerát, persze felárért. A legfontosabb újdonság, hogy mindhárom tengelytávú változat (Van, Compact, Maxi) rendelhető lesz elöl három üléssel, ami sokat javít a Kangoo használhatóságán.
Csökkennek az üzemeltetési költségek, az új Eco mód bekapcsolásával akár 10 százalékos üzemanyag-megtakarítás is elérhető, a szervizintervallumot pedig két év vagy 30 ezer kilométerről két év vagy 40 ezer kilométerre tolták ki. A legnépszerűbb motor várhatóan a többféle teljesítményszinttel kapható 1,5 literes dízel lesz, de már az 1,2 literes benzines turbómotor is rendelhető a kisáruszállítóhoz 115 lóerővel. Újdonság, hogy a menetstabilizáló már lejtmeneti elindulássegítő funkcióval is rendelkezik, és a kipörgésgátlón is fejlesztettek.