A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPásztor Flóra
14:05VívásYun-Jia Zhang-Flora Pasztor
HUNFucsovics Márton
14:45TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNAndrásfi Tibor
15:05VívásGrabiel Lugo-Tibor Andrasfi
HUNSiklósi Gergely
15:30VívásNeisser Loyola-Gergely Siklosi
HUNMarozsán Fábián
15:45TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNPupp Réka
16:50CselgáncsGefen Primo-Reka Pupp
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Elkészült minden idők legvadabb Peugeot-ja

Vágólapra másolva!
Sokan csak a női dekoltázsra emlékeztető tetődomborítások miatt tartották vonzónak az RCZ-t, de most a motorháztető alatt is elszabadult a pokol: a franciák 270 lóerőt passzíroztak ki az 1,6-os, turbós blokkból. A penge futómű és a sok finom részletmegoldás már csak hab a tortán. 
Vágólapra másolva!
A facelittel eltűnt a kínosan vigyorgó maszk, a R-rel pedig megjött a fekete tető Forrás: Peugeot

A Goodwood Festival of Speeden, ahol kollégánk leesett állal jár-kel a világ legizgalmasabb új és veterán utcai-, illetve versenyautói között, a Peugeot is igyekszik nagyot villantani. Itt mutatja be ugyanis a nyilvánosságnak a dögös RCZ kupé legizmosabb változatát, amely ugyanúgy 270 lóerős, mint a hasonló fizimiskájú Audi TTS. Csakhogy míg a németek két literből hozták ki ezt a teljesítményt, addig a Peuegot-nál az ismert 1,6 literes turbómotort piszkálták fel, büszkén hangoztatva, hogy azért adtak a takarékosságra is.

Nagy felni, pizzányi féktárcsa, szárny és ölblös kipufogó jelzi a csúcsmodellt Forrás: Peugeot

Ember legyen azonban a talpán, aki tényleg eljár egy ilyen autóval 6,3 literes fogyasztással, inkább a másik két adatot, az 5,9 másodperces százas sprintet és a 250 km/h-s végsebességet szeretnék majd minél többen átélni. Hogy a kísérletezés ne legyen füstbe ment terv, részlegesen önzáró Torsen differenciálművel támogatták meg az elsőkerék-hajtást, emellett természetesen a futóművet és a fékeket is megerősítették.

Már a sportcsomagos RCZ-ken is precíz a kormány és a váltó. Mit tudhat az R? Forrás: Peugeot

Sportos csúcsmodelleknél gyakran elgurul a dizájnerek gyógyszere, de az R megőrizte az idén év elején modellfrissítésen átesett RCZ-k eleganciáját. Nagyobb teljesítményéről csak a 19 colos alufelni, a hátsó szárny és a két öblös kipufogóvég árulkodik, na meg persze a speciális, piros, fekete, fehér vagy szürke fényezés. A passzentos kabinban határozott oldaltartású, nappa bőrrel és alcantarával bevont ülések tartják vasmarokkal az utasokat, a kézifékkar mellett pedig plakett utal a limitált szériára - amely teljesítményével minden korábbi Peugeot-t elhomályosít.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!