Új akcióval állt elő a Hyundai Brazíliában: a koreaiak az alap ötéves garanciát minden, január 1. és július 13. között értékesített autó esetében hatévesre nyújtják, ha a brazil válogatott megnyeri a hazai rendezésű nyári focivébét.
A reklám kiverte a biztosítékot a brazil labdarúgó szövetségnél, szerintük a Hyundai jogosulatlanul használt fel a válogatottal kapcsolatos jogokat, ami azért érdekes, mert a filmben sem a szövetség logója, sem egyetlen brazil játékos nem látható. A probléma valójában az lehet, hogy a brazil szövetség hivatalos autószállító partnere a Volkswagen, és az illetékesek nem nézik jó szemmel, hogy egy másik autógyártó is rátelepszik a brazil válogatott népszerűségére.
Bonyolítja a sztorit, hogy a Hyundai ugyanakkor a világbajnokságot rendező FIFA hivatalos szponzora, ebben a formában pedig korlátozás nélkül használhatja a focivébé logóját. A Hyundai nem kommentálta az ügyet, a videót mindenesetre nem törölte Youtube-csatornájáról.