Az idő előtt kiszivárgott képek után hamar megjelent a BMW hivatalos sajtóanyaga is az X6-os második generációjáról. A külsőről nem sokat értekezik a bemutató, ami nem is csoda, ugyanis oldalról és hátulról alig változott a kupéba oltott terepjáró, elölről meg gyakorlatilag pont úgy néz ki, mint a nem is olyan régen bemutatott, egy számmal kisebb X4.
A műszaki alapokat természetesen most is az X5-ös adja, ami közös padlólemezt, hajtásláncot és extralistát jelent. A hogy a modellváltásoknál szokás, az X6-os is gyarapodott az elődjéhez képest, igaz szinte elhanyagolható módon: 3 centivel hosszabb, szintén 3 centi a magasságnövekedés, míg a tengelytáv nem változott. Kezdetben a motorkínálat mindössze három darabból áll, de vélhetően ezek is bőven kielégítik majd a potenciális vásárlóközönség igényeit: az egyetlen benzines az 50i jelű V8-as 450 lóerővel. A „leggyengébb” dízel a 258 lovas, sorhatos 30d, akinek ez nem lenne elég, az a háromturbós M50d 381 lóerejével és 740 newtonmétrenyi nyomatékkal élheti ki ámokfutási hajlamait.
Megehetősen gazdag lesz az alapfelszereltség, felár nélkül jár az összkerékhajtás, a 19 colos felnigarnitúra, a bi-xenon fényszórók, a nyolcfokozatú Steptronic váltó, a bőrkárpit, a kétzónás klíma és az automatikusan nyíló csomagtérajtó. Ez utóbbit egy határozott láblendítéssel lehet feltárni. A hátsó üléstámlákat 40:20:40 arányban lehet döntögetni, a csomagtér mérete 580 literről akár 1525 literre bővíthető. Az új X6-os forgalmazása az év végén indul.