A Párizsi Autószalonon mutatkozik be a nagyközönségnek a Kecskeméten is készülő Mercedes-Benz B osztály frissített változata. A ráncfelvarrás túl sok külső módosítást nem hoz: új az első lökhárító, amelyre nagyobb légbeömlőket vágtak, kicsit változik a hűtőrács, a nappali menetfények pedig a fényszórókba költöznek. Utóbbiból opciósan LED-es változat is rendelhető. Hátul is új a lökhárító, amelyben új kipufogóvégek ülnek, átalakul a hátsó lámpák grafikája is.
Tökéletesítették az autó vezetéstámogató rendszereit, mostantól 8 colos képernyőt adnak alapáron. Takarékosabbak lesznek a motorok, köztük a Renault-tól származó 1,5 literes dízel is: a B180 CDI BlueEfficiency új átlagfogyasztása 3,6 l/100 km, kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátása 98 helyett 94 gramm hatfokozatú manuális váltóval.
A frissített B osztály legnagyobb újdonsága, hogy elektromos hajtással is kapható lesz, a rendszert a Teslával közösen fejlesztette a Mercedes. A villanymotor 179 lóerős, legnagyobb nyomatéka 340 Nm, százas tempóra 7,9 másodperc alatt gyorsítja az autót. Az Electric Drive utónevű modell 16,6 kWh-s lítium-ion akkumulátort kap, hatótávolsága - optimális körülmények között - eléri a 200 kilométert. Az elektromos B osztály tömege 1650 kg az akku miatt - az e-Golf 1510 kilót tud ebben a versenyben.