A Seat régóta fontolgatja, hogy piacra lép egy szabadidő-autóval is, ez a szegmens ugyanis jelenleg Európa egyik kedvence. Jelenleg nincs a márka kínálatában ilyen modell, a Genfi Autószalonon bemutatott 20V20 tanulmány jelölte ki a lehetséges irányt.
Néhány tanulmányautós megoldástól eltekintve az arányok nagyjából véglegesnek tűnnek, az utastér pedig kifejezetten jól sikerült, prémiumautókban is megállná a helyét. A tanulmány 4660 milliméter hosszú, a hasmagassága 228 milliméter, a csomagtartójába 600 liternyi csomag süllyeszthető el.
A 20V20 is a Volkswagen-konszern MQB padlólemezére épül, bármilyen hajtáslánc fogadására képes. Ha rábólintanak, egy-két éven belül jöhet a szériaváltozat. A Seat utolsó ilyen jellegű tanulmánya az IBX volt.