A Buenos Aires-i Autószalonon debütál a Renault két újdonsága, melyek igazából Daciák, csak a világ bizonyos részein a francia márka neve alatt forgalmazzák őket. A Duster Oroch a nálunk is népszerű hobbiterepjáró új, duplakabinos, platós változata, amely a képek alapján inkább vagány szabadidő-autó, mint komoly munkagép.
Jól sikerült a bevált forma pickuppá alakítása, sokat dob a külsőn az ezüst tetőkeret, ami a platón is folytatódik, valamint a széles kerékjáratok és a 16 colos felnik. Belül sok változás nincs, a kocsi orrában 1,6 és kétliteres motorokat találunk.
A Sandero R.S az első Renault RS-modell, ami Európán kívül készül. A kisautó külsejét spoilerek, dupla kipufogó, diffúzor hatású hátsó rész dobja fel, elöl a mélyre húzott lökhárítóban LED-es nappali fényeket helyeztek el.
Az utastérben egyedi sportülések, RS-logós sportkormány, ezüst, fekete és piros díszbetétek, valamint alumínium pedálok különböztetik meg a csúcsmodellt a normál verziótól. A legizmosabb Sandero mozgatásáról egy kétliteres, 145 lóerős szívó benzinmotor gondoskodik, amelyhez hatfokozatú kézi váltót kapcsoltak.
Természetesen a nagyobb teljesítményhez igazították a kormányzást, és a fékeket, de ültetett, feszes sportfutóművet is kapott az autó. Rossz hír, hogy egyelőre egyik típus felbukkanására sem számíthatunk hazánkban, Dél-Amerikában a Sandero Oroch 2015 végétől, a Sandero RS 2016 elejétől lesz megvásárolható.