A Honda a motorkerékpárok által nyújtott szabadságérzetet szerette volna kombinálni az autók manőverezhetőségével a Project 2&4 nevű koncepcióban. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó jármű igazából egy négykerekű motorkerékpár, de akár autónak is nevezhetjük. Alapvetően a szintén Honda-motoros Ariel Atomra hasonlít, de több fontos eltérés is van köztük.
Elsőnek például az, hogy itt
a meghajtást a MotoGP-ben használt RC213V jelű erőforrás módosított változata biztosítja.
Ez egy 999 köbcentis V4-es, amely 215 lóerőt és 118 Nm-t ad le, ráadásul 14 ezres fordulatig pörgethető. Az erőt egy hatfokozatú duplakuplungos váltó továbbítja a hátsó kerekekhez.
Menetteljesítményeket még nem közöltek, ám
a csupán 3,04 méter hosszú és 1 méternél is alacsonyabb Project 2&4 önsúlya csupán 405 kilogramm,
így már elméletben is szédületes gyorsulást vizionálhatunk. A másik fontos különbség, hogy a Honda csak a vezetőnek adja meg a szélvédő és ajtók nélküli száguldás élményét, mivel még utasülés sincs.
Cserében a négypontos övvel kiegészített versenyülésből egy átlátszó plexilapra vetített digitális műszerfalat bámulhat a sofőr, már ha egyáltalán vezetés közben van ideje erre figyelni. A kevéske karosszériaelem dizájnját a gyártó 1965-ös RA271 kódjelű Forma-1-es versenyautója ihlette. Ennél több információt majd a Frankfurti Autószalonon idején meg róla, ahol élőben is megcsodálható lesz a Project 2&4.