Meglepő bejelentést tett a Fiat Chrysler csoport a hamarosan utód nélkül megszűnő Dodge Viperrel kapcsolatban. Tim Kuniskis, a vállalat személyautó márkákért felelős vezetője büszkén árulta el, hogy az SCCA (Amerikai Sportautók Klubja) hitelesítése alapján a Viper ACR tartja 13 amerikai versenypályán a körrekordot a közúti engedéllyel rendelkező autók között.
Külön kiemelték, hogy kettő kivételével a köridőket nem profi versenyző, hanem Chris Winkle, a gyártó autódinamikai mérnöke érte el. Laguna Secán azonban a neves Motor Trend magazin állandó teszpilótája, az ex-versenyző Randy Probst volt a sofőr, aki a Viperrel
több mint egy másodperccel megdöntötte a korábbi a körrekordot,
amit a 887 lóerős, hipermodern hibrid hajtásláncú Porsche 918 Spyderrel tartott. A szintén hibrid, 903 lóerős McLaren P1-essel futott idejét pedig több mint 2 másodperccel verte meg.
A felesleges extráktól megszabadított Viper ACR-t egy 8,4 literes, 645 lóerős V10-es szívómotor hajtja, a különleges aerodinamikai csomagja pedig akár 770 kilónyi leszorítóerőt is képes termelni.