A Cadenza (amelyet Dél-Korában K7 néven árulnak) jelenleg nem kapható Európában, nálunk a középkategóriás Optima a koreai gyártó legnagyobb autója, amelynél szintén nemrég volt generációváltás, de ott a külső alig változott.
Ezzel szemben az eggyel nagyobb kategóriába tartozó új Cadenza könnyen megkülönböztethető az elődjétől, köszönhetően a függőleges csíkokkal díszített hűtőrácsnak, az élesebb vonalakkal megrajzolt, Z-alakú LED-csíkot tartalmazü fényszóróknak, illetve az alsó, négylámpás LED-es nappali fénynek.
Szép lett a kupésan lejtő tetővonal, és végre a farkiképzés is. Az újdonság kicsit hosszabb elődjénél, így már eléri az öt métert is. A műszaki adatokat még nem árulta el a Kia, viszont a csomagtérfedélen lévő 3,3-as jelölés valószínűleg egy ennyi literes, duplaturbós V6-os benzinmotorra utal.
A Hyundai Genesis G90-ben ez a blokk 370 lóerős teljesítményre képes, így valószínűleg a Kiában is, az erő pedig egy nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül fog eljutni a hátsó kerekekhez. A belsőről még csak egy élethű skiccet mutattak meg, viszont ezen is jól kivehetők a fém és fa díszítőelemek, a bőséges bőrkárpitozás, a háromküllős kormánykerék és persze a nagyméretű központi érintőkijelző.
Az új Kia Cadenza várhatóan 2016 első felében kerül a szalonokba, az elődhöz hasonlóan Észak-Amerikában, Dél-Koreában, Kanadában, Kínában, Brazíliában és a Közel-Keleten lehet majd megvásárolni.