Idén év végén sem mulasztotta el közzétenni a szokásos év végi elemzését a Google, ebből pedig kiderült, hogy milyen autómárkákra kerestek rá legtöbbször az egyes országok lakói. A világ legkeresettebb autógyártója a Toyota volt, az Egyesült Államok és Kanada mellett még Ausztráliában és Afrika több országában is a japán gyártó típusai után érdeklődtek leginkább az emberek.
Dél-Amerikában már más a helyzet, hiszen itt már inkább a Fiat és a Chrysler modellek keltették fel a legjobban az érdeklődést. Nem túl meglepő módon Európában inkább a német gyártók dominálnak, közülük is a BMW-t övezi a legnagyobb érdeklődés. Így van ez Magyarországon is, nálunk is egyértelmű fölénnyel nyert a bajor gyártó.
Szintén sokan érdeklődnek az Audi vagy a Mercedes újdonságai iránt. A német dominanciát egyebek mellett Norvégia és Svédország töri meg, hiszen míg előbbi ország lakói a Teslát (a nagy adókedvezmények miatt ebben az országban fut a legtöbb Tesla Európában), addig utóbbiak a hazai Volvót kísérik figyelemmel a legnagyobb intenzitással.
A világ legnépesebb országában, Kínában is a Teslát írták be a Google keresőbe a legtöbben, persze nem szabad elfelejteni, hogy ez a kimutatás csak az internetes érdeklődést mutatja, a megvalósult vásárlásokról nem ad képet.