Az új modell lényegében nem más, mint a 2011-ben bemutatkozott FF ráncfelvarráson átesett változata. A formát csak továbbfejlesztették: alaposan átdolgozták az első lökhárítót, de változott a diffúzor is, így javítva az autó aerodinamikai hatékonyságát.
Az utastérben ott a Ferrari legújabb szórakoztatórendszere 10,25 colos képernyővel, lecserélték a kormányt, a kapcsolókat és a híres Manettino vezérlőjét is. A négyszemélyes kialakításhoz nem nyúltak.
A GTC4 Lusso frissített motort is kapott, a 6,2 literes V12-es szívó jóval erősebb lett. Korábban 660 lóerőt és 683 Nm-es nyomatékot tudott, a névcserével egybekötött frissítés után 680 lóerős, legnagyobb nyomatéka 697 Nm.
Az erősebb motorral három tizedet sikerült faragni a százas sprintből, immár 3,4 másodperc szerepel az autó adatlapján, de a 335 km/h-s végsebesség változatlan. Élőben a márciusi Genfi Autószalonon lesz először látható az autó.