Megérkezett Magyarországra a Renault Talisman, amelyet főleg a Skoda Superb, az Opel Insignia, a Ford Mondeo és a többi népszerű cégautó vetélytársának szánnak. Ferdehátú helyett klasszikus négyajtós, limuzin karosszériával gyártják, és némi késéssel a kombi változata is megérkezik. Arról, hogy milyen vezetni, a nemzetközi tesztvezetés beszámolójában olvashatnak részletesen.
Life alapmodellként, könnyűfém felnire emlékeztető dísztárcsákkal, amúgy korrekt felszereltséggel (fény- és esőérzékelő, kétzónás klíma, DAB-rádió stb.)
7,5 millió forinttól érhető el,
1,5 literes, 110 lóerős dízelmotorral. Ez a kivitel főleg a taxisok és flottaüzemeltetők érdeklődésére tarthat számot.
A következő lépcsőt az 1,6-os, 130 lóerős dízel jelenti, ezt Zen felszereltséggel 8,4, míg Intensként 8,7 millió forintért árusítják, ezt jósoljuk volumenmodellnek. Ugyanennyibe kerül az 1,6-os, de 150 lóerős benzines turbó (TCe) kivitel is, azzal a különbséggel, hogy ahhoz alapáron jár a duplakuplungos váltó.
A kínálat csúcsán az Initiale Paris modellek állnak, ezeket a legerősebb, de szintén csak 1,6 literes motorok hajtják: a 200 lóerős benzines 10,8, míg a 160 lovas dízel 11,1 millió forint. Ezzekkel már mélyvízben, a prémium márkák árkategóriájában találja magát a Talisman, de az Initiale Paris érdekes extráját, a négykerék-kormányzást felárért egyes olcsóbb kivitelekhez is meg lehet rendelni.