A Suzuki sajtósától sikerült megtudnunk Genfben, hogy az indiai gyártású, de Japánban fejlesztett Balenót május végétől fogják értékesíteni Magyarországon. Az árról még nem árultak el semmi konkrétumot, csak annyit, hogy
drágább lesz a Swiftnél,
vagyis az alapverzió is biztosan többe fog kerülni 3,3 millió forintnál.
Ez végül is indokolt, mert az 5 mm híján 4 méter hosszú Baleno jóval tágasabb a Swiftnél (a csomagtere például 355 literes), és a technikája is modernebb. Ebben mutatkozik be az új padlólemez, és a háromhengeres,
egyliteres, 111 lóerős Boosterjet turbómotor,
amivel 200 km/h a végsebesség, de az európai norma szerint csak 4,5 liter az átlagfogyasztás.
A turbómotornál olcsóbb lesz a Swiftből ismert, 1,2 literes, kettős befecskendezésű négyhengeres, amely 90 lóerős. Ehhez a motorhoz SHVS nevű enyhe hibrid rendszert is lehet rendelni, ami 4,4-ről 4 literre csökkenti az átlagfogyasztást.
A hibrid hajtás integrált villanymotor-generátort használ, ami besegít indításkor és gyorsításkor, és energiát termel a regeneratív fékezés során. Az energia tárolására a rendszer egy kompakt, nagyteljesítményű lítiumion-akkumulátort alkalmaz, amelyet az első ülés alatt helyeztek el. Természetesen a motort start-stop rendszerrel is felszerelték. Az SHVS mindössze 6,2 kg-mal növeli a jármű súlyát.
Az alapfelszereltségű Baleno mindössze 865 kilós, de a full extrás, turbós tömege is megáll 980 kilónál, ami remek eredmény.