A Világgazdaság cikke szerint február 25-ig 2,373 millió e-matricát értékesítettek, csaknem 12 százalékkal többet, mint az előző év hasonló időszakában. A legnagyobb mértékben a megyei matricák értékesítése bővült, csaknem 22 százalékkal többet – mintegy 983 ezret – adtak el az első két hónapban, 44,4 százalékos részesedéssel piacvezető is lett.
A második legtöbbet a heti matricákból értékesítette a NÚSZ, közel 938 ezret. Az éves matricákból február 25-ig több mint 297 ezer fogyott az egy évvel korábbi valamivel több mint 260 ezerrel szemben. Miután az éves matricák a legdrágábbak, az eddig befolyt 22,27 milliárd forint 58,2 százaléka – 12,95 milliárd forint – ezek eladásából származott.
A bevétel szempontjából a második helyen a megyei matricák végeztek, az eladásukból származó bevétel meghaladta az 5,317 milliárd forintot, míg a hetijegyekből 3,119 milliárd forint folyt be.