A kecskeméti Mercedes-gyár indulásakor gyakran írták azt tévesen a hazai sajtóban, hogy az A osztály is nálunk készül majd, de ezt soha nem is tervezte a Mercedes. A B osztály sem kizárólagosan készül Kecskeméten (ez a státusz csak a CLA-nak jár), Rastatt-tal osztozik a termelésen a gyár.
Azzal azonban, hogy új üzemet épít a jelenlegi mellé a Mercedes, akár logikus is lenne, hogy az új A osztály Magyarországon készüljön.
A következő generáció még sportosabbnak ígérkezik
a jelenleginél, a kiszivárgott infók alapján az Auto Bild már grafikát is készített róla.
Eleve a mostani szériából készülő A45 AMG 4MATIC modellek is magasra tették a mércét a maguk 381 lóerejével, de iparági értesülések szerint modellváltás után 400 lóerő tombolhat a legkisebb Mercedesben.
A cég szeretné felpörgetni az elektromos autók gyártását is, az ezzel kapcsolatos stratégiát az őszi Párizsi Autószalonon jelentik be. A Daimler több milliárd eurót készül elkölteni elektromos modellek fejlesztésére, nem lehetetlen, hogy az egyik újdonság gyártását éppen egy vadonatúj, ultramodern üzembe szeretné költöztetni a cég.
Egyelőre a B osztály villanyautós kivitele Kecskemét helyett csak a rastatti üzemben készül,
de a mostaninál sokkal nagyobb volumenre lenne szükség ahhoz, hogy elérhesse a BMW i3 sikereit. A környezetbarát járművek fejlesztésében egy érdekes szegmensben, az áruterítő teherautók között lehet világelső a Mercedes, ha a fejlesztésben meg tudja előzni amerikai vetélytársait.