Az autóról egyelőre csak számítógépes grafikákat tettek közzé, a négyajtós limuzin formatervét a Kadler Design készítette. Semmi forradalom, a modern részletmegoldások ellenére egy inkább konzervatív formavilágú autóról van szó.
A Varsovia autója valójában hibrid: mindkét tengelyre építenének egy-egy elektromotort, a hatótávolságot egy belsőégésű motor toldaná meg. Tisztán elektromos hajtással 350 kilométert tud megtenni a lengyel limuzin, de a belsőégésű motorral 850 kilométerre nő a hatótávolság.
Nulláról százra kevesebb mint öt másodperc alatt gyorsul a kereken kéttonnás autó, a végsebessége 200 km/h. Akár páncélozott változatot is készítenek belőle a megrendelőknek.
Prototípusként néhány hónapon belül bemutatkozhat az autó, a gyártás beindítását 2018-ra tervezik. A Varsovia legfeljebb évi ötven autó legyártásával számol, ezeket teljes mértékben a megrendelő igényei szerint alakítják ki.