Az autó nevébe bekerült egy S betű, ami még agresszívabb formatervet, még jobb vezethetőséget, és még nagyobb teljesítményt jelent.
A karosszéria módosításainak köszönhetően az első leszorítóerő 130 százalékkal nőtt, míg a három állásban rögzíthető hátsó szárny ötven százalékkal javítja az autó aerodinamikai hatékonyságát.
A V12-es motorban a mérnökök találtak még 40 lóerőt, így a teljesítménye 740 lóerőre ugrott, 690 Nm-es csúcsnyomaték mellett. Eddig 8350-es fordulatszámnál volt a piros vonal, ez mostantól 8500-nál van.
Maradt a hétfokozatú duplakuplungos váltó, a kipufogórendszert húsz százalékkal könnyebbre cserélték. Az Aventador S 2,9 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, az 1575 kilós üres tömeg nem változott.