A Subaru már közel 10 éve kiszállt a rali világbajnokságról, de azt a típust, ami a versenyautójuk alapját jelentette, még mindig gyártják, sőt, nemrég generációváltáson és modellfrissítésen is átesett. Természetesen az Impreza WRC STi-ről van szó, amely laza, csúszós talajon még mindig az egyik leggyorsabb utcai autónak számít. Hogy ezt bebizonyítsák, nem máshol, mint
a St. Moritz-i bobpályán küldték le
azzal a Mark Higginsszel a volánnál, aki tavaly megdöntötte az autós körrekordot a Man-szigeteken a TT pályán, természetesen szintén egy Imprezával.
A brit versenyző nem kímélte a technikát a keskeny, magas jégfalakkal határolt pályán, pattogott a falak között, szinte kormányzásra sem volt szüksége. A pálya végén egyszer majdnem fel is borult, de sikerült megmentenie a helyzetet. Autója szériaállapotú volt, leszámítva a szöges gumikat, a bukócsövet és a versenyülést.