A BMW célja az volt, hogy kijavítsa az elődmodell sokat kritizált hiányosságait, de majd a piac eldönti, mennyire voltak sikeresek a bajorok.
Tény, hogy az autó alaposan megnyúlt, már 5091 milliméter hosszú, magassága 21 milliméterrel csökkent. Alacsonyabbra került a csomagtérfedél, egészen pontosan 64 milliméterrel lejjebb kell keresni, mint az 5-ös GT-n. Mögötte 610 literes csomagtartó rejtőzik.
Nagyobb lett a hűtőrács, az ablakok keret nélküliek. A szabadon álló, 10,25 colos iDrive kijelző gesztusvezérlésre is reagál, az autó emellett félig önvezető technológiával is rendelhető.
Novemberi piacra kerülésekor a 6-os GT három motorral lesz kapható: a kétliteres benzines 258 lóerős (400 Nm), míg a háromliteres hathengeres 340 lóerőt és 450 Nm-es nyomatékot ígér.
Az újdonság kapható lesz háromliteres dízellel (265 LE, 620 Nm) is.