Amellett, hogy az új Continental GT formavilága a korábbinál sokkal elegánsabb lett, még a tömegéből is sikerült 80 kilót lefaragni. A Volkswagen-konszern kínálatából az MLB Evo padlólemezt kapta meg az autó, erre épül az új Porsche Cayenne is.
Kezdetben csak a hatliteres, W12-es biturbóval lesz kapható az autó, amely már 635 lóerőt és 900 Nm-t tud. Új a nyolcfokozatú duplakuplungos váltó, százas tempóra 3,7 másodperc alatt gyorsul a kupé.
A belső tér amellett, hogy piszkosul elegáns, még egy James Bond-filmeket idéző újítással is büszkélkedhet. Az új Continental GT-ből sem hiányzik a nagy középső színes kijelző, de egy háromszög alapú hasábban kapott helyet.
Miért? Azért, hogy gombnyomásra eltüntethető legyen: ha éppen nincs szükség rá, három analóg óra (külső hőmérséklet, iránytű, kronográf) kerül a helyére. Nagyon menő!