A flotta egyharmad részben elektromos, kétharmad részben pedig benzines Volkswagen up! gépjárművekből áll. A két modell között van egy nagy különbség:
az elektromosakban van légkondi, a benzinesekben nincs.
A Pénzcentrum felvette a kapcsolatot az Avis, az Europcar és a Hertz autókölcsönzőkkel, valamint a Mol Limo budapesti versenytársával, a szintén közösségi autómegosztási szolgáltatást nyújtó Greengóval is. Mind a négy megkeresett cég azt írta, hogy flottáikban nincs olyan autó, amely ne lenne légkondicionálóval felszerelve.
A Mol sajtóosztálya a döntéssel vagy annak körülményeivel kapcsolatban annyit árult el, hogy
a 200 benzines autóban azért nincs légkondi, mert rövid távú, városi közlekedésre tervezték őket.
Ez azért ellentmondásos, mert a használat céljában nyilván nincs különbség az elektromos változatokhoz képest, amelyekben viszont van hűtés.
A jövővel kapcsolatban mindemellett elárulták, hogy folyamatosan figyelik az ügyfelek visszajelzéseit, így
május közepétől lecserélik a nem légkondis autókat új, légkondicionált Volkswagen up!-okra.
Azzal kapcsolatban a Mol nem árult el információt, hogy a csere mennyi idő alatt történik meg, a cél ugyanakkor, hogy
2020-ra megduplázzák a jelenleg 300 autót számláló flotta méretét, fokozatosan emelve az elektromos autók részarányát.