Majdnem négy évvel ezelőtt, a 2014-es Párizsi Autószalonon mutatkozott be a Suzuki Vitara aktuális generációja, vagyis
elérkezett a modellciklus felénél esedékes ráncfelvarrás ideje.
Az Esztergomban készülő autó hazai népszerűségével egyébként nincs gond, jelenleg is
az újautó-piac legnépszerűbb modellje,
de a frissítéssel még kapósabb lehet.
A külső változtatások szokásos jellegűek, új hűtőrácsot, lökhárítókat és hátsó lámpákat kapott a Vitara, illetve két új külső szín is megjelent a kínálatban.
Áttervezték a műszerfalat is, amely már
színes központi kijelzővel is elérhető.
Több a puha műanyag az utastérben, sőt a gyártó "új technológiáról" beszél, amelynek részleteit szeptemberben, a hivatalos leleplezés során ismertetik.
A frissítés nagy újítása, hogy
eltűnik az autóból a szívómotor, kizárólag turbós egységekkel lesz elérhető.
Az alapmotor 111 lóerős, egyliteres turbós háromhengeres lesz, az 1,4-es turbó pedig 140 lóerős (220 Nm). AllGrip összkerékhajtás feláért kérhető, a dízelmotor sorsa egyelőre bizonytalan.
Az árazással kapcsolatos részleteket szintén később hozzák nyilvánosságra. Kedvezményesen a kifutó modell 3,89 millió forinttól érhető el GL felszereltséggel és 1,6-os szívómotorral (itt olvashat róla tartóstesztet).