Az Audi e-tron a jövő év közepétől lesz kapható az Egyesült Államokban 75 ezer dolláros alapáron (20,8 millió forint), 7500 dolláros adókedvezménnyel. Az Audi célja nem kevesebb, mint hogy
hosszú távon az első számú elektromosautó-forgalmazóvá váljon az Egyesült Államokban.
Az Audi e-tron két villanymotorral rendelkezik az első és a hátsó kerekek hajtásához.
A villanymotorok Magyarországon készülnek.
A győri motorgyár napi 200 Audi e-tron gyártásához szükséges kapacitással rendelkezik.
Az első kerekeket hajtó villanymotor 170 LE/247 Nm, a hátsó 190 LE/314 Nm teljesítményű, a 408 lóerős rendszerteljesítmény Boost-üzemmódban jön össze, amikor 184 LE/309 Nm hajt elöl és 224 LE/355 Nm hátul. Ilyenkor futja meg 5,5 másodperc alatt a 0-96 km/h sprintet az e-tron, amelynek 200 km/h az elektronikusan korlátozott végsebessége.
Az Audi e-tron közepes méretű, öt utas szállítására alkalmas SUV. Ellentétben a Tesla Model X-szel, az e-tron ajtajai hagyományos oldalra nyílók, az Audi emellett 13 centivel rövidebb is. Az Audi e-tron akkumulátora 95 kWh-s, hatótávját a bemutatón nem adták meg, de biztosan 400 kilométer fölötti. A Model X 100D hatótávja 475 kilométer.
Az Audi együttműködésre lépett az Amazon.com kiskereskedelmi portállal az elektromos autó otthoni töltését végző berendezések értékesítésére és felszerelésére. Az Audi tájékoztatója szerint a töltőállomás mintegy 1000 dollárba kerül majd. A Tesla otthoni töltőállomásai 500 dollárba kerülnek felszereléssel együtt.
Világújdonságnak szánta az Audi az e-tron digitális külső tükreit, de aztán a Lexus ES beelőzte az ingolstadtiakat a technológia alkalmazása terén. A németeknél csak opciós lesz a digitális visszapillantó, mert sok országban a jogszabályok nem teszik lehetővé az alkalmazását.