Fura helyszínt, a januári Brüsszeli Autószalont választotta az Opel a frissített Insignia premierjének helyszínéül.
Főleg elöl változott a megjelenés,
de a különbség nem drámai: az új, krómkeretes hűtőmaszk szélesebb lett, előreálló lamellákkal. Középen a krómlécen nagyobb Opel-villám csillog; maga a krómléc pedig egy szintbe került az eddiginél mélyebben elhelyezett LED-es menetfénnyel. Ettől, valamint a légbeömlők és ködlámpák kombinációjától mutatkozik az Insignia elölről szélesebbnek és mélyebbnek, mint korábban.
Az Opel mindig élen járt a világítástechnikában, és ez most sincs másképp. Az új, feláras adaptív IntelliLux LED Pixel fényszórópár mindegyike
a korábbi 16 helyett már 84 darab LED-del rendelkezik, ami rekord a nem prémiumgyártók esetében.
Az új fényszórók az eddiginél nagyobb fényerővel, gyorsabban és precízebben reagálva javítják a látást, anélkül hogy más közlekedőket elvakítanának, legyenek azok szembejövők vagy a kocsi előtt haladók. A fénykéve hosszúsága és iránya a menethelyzettől és a környezettől függ, a funkciók a kanyar- és rossz időjárási világítástól a városi-, országúti- és autópálya-fényig, illetve a beparkolás-segítésig terjednek.
A frissített Insignia
kapott egy digitális tolatókamerát is,
amely radaralapú tolatóasszisztenssel kombinálva mutatja a mögöttes forgalmat. A szériafelszereltségek és extrák listáján ezen kívül is sokféle asszisztens található, már az E-Call segélyhívó (légzsákos vagy övfeszítős balesetkor automatikusan indít vészhívást a rendszer), valamint a vezeték nélküli telefontöltő sem hiányzik.