A Honda a Frankfurti Autószalonon mutatja be a Honda e elektromos autó végleges változatát, ami gyakorlatilag teljesen megegyezik a korábban leleplezett, retrós prototípussal.
Minimalista megjelenéséhez nagyban hozzájárul
a hagyományos visszapillantó tükrök helyett alkalmazott Oldalsó Kameratükör Rendszer,
amely két hatcolos képernyőn jeleníti meg az autó mögött zajló eseményeket. Ez a technika elsőként jelenik meg a kompakt szegmensben.
A Honda e digitális műszerfalának nagy részét két 12,3 colos LCD-érintőképernyő foglalja el, ezek intelligens alkalmazások, illetve szolgáltatások teljes sorát kínálják.
A Honda e villanymotorja 136 vagy 154 lóerőt ad le,
forgatónyomatéka 315 Nm. A 35,5 kWh-s akkumulátorcsomag a kategória egyik legkisebbje, így a mindennapos ingázásra tervezett Honda e kifejezetten kis tömeggel büszkélkedhet.
Hatótávolsága elérheti a 220 km-t,
ami bőven elég a hétköznapokra. Az erősebb motorral
nyolc másodperc alatt gyorsul százas tempóra az autó.