Most csak kicsit hibrid, de lehet zöld rendszámos is - Ford Kuga 2.0 EcoBlue mHEV teszt

Ford Kuga autó teszt
Vágólapra másolva!
Az új Kuga már nemcsak az egyik legjobb vezetési élményt, de az egyik legnagyobb utasteret is adja a kompakt szabadidő-autók között, ráadásul háromféle hibrid hajtás is elérhető hozzá. Ezúttal dízelmotorral kombinált lágy rendszerrel próbáltuk, de lehetne öntöltő, vagy akár zöld rendszámra jogosító plug-in is. Kár, hogy a tudásához képest a külseje meglepően visszafogottra sikerült.
Vágólapra másolva!
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Bár a Ford Kuga népszerűsége sosem érte el a Nissan Qashqai, a Volkswagen Tiguan vagy a Toyota RAV4 szintjét, azért

kulcsfontosságú modellje a Fordnak, 2008 óta már több mint egymilliót adtak el belőle.

Főleg a 2012-ben, a nagy SUV-robbanás közepén érkezett második generáció bizonyult sikeresnek, amit már az egész világon árultak, hol Kuga, hol Escape néven. Sokáig ez volt a márka európai SUV-palettájának egyetlen versenyképes modellje, mivel a brazil fejlesztésű EcoSport és a nagy, amerikai Edge nem az itteni ízlést szolgálta ki.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Erre reagálva nemrég komoly változások történtek a Ford modellkínálatában, az EcoSport ugyan maradt, de megérkezett mellé a hasonló méretű, de sokkal vonzóbb és praktikusabb Puma, az Edge európai értékesítését beszüntették, helyette hamarosan érkezik - szintén Amerikából – a plug-in hibrid Explorer és a teljesen elektromos Mustang Mach-E. De ezeknél fontosabb, hogy a Kuga vadonatúj, harmadik generációja már meg is vásárolható, rögtön háromféle hibrid hajtással és sok technikai csemegével.

Hogy néz ki?

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Ez a Kuga lágyabb vonalakat kapott, mint az elődei,

az éleket ívek és sima felületek váltották, amitől kicsit úgy néz ki, mint egy Focus, amit a régi KRESZ tankönyvekből ismert stílussal, magas tetővel rajzoltak meg. Ennek azonban előnyei is vannak, ha már beültünk, nagyra értékeljük a tágas fejteret és a nagy ablakokon bejutó sok fényt, amitől még szellősebbnek tűnik a beltér, ráadásul a kilátás is jó (kivéve srégen hátrafelé, a vaskos C-oszlopok miatt).

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Bevallom, az én ízlésemnek kicsit túl puha, vagyis nem elég vagány az új Kuga megjelenése, nekem

hiányoznak róla a SUV-okra jellemző, robusztusságot jelző részletek,

mint a fémhatású védőlemez-imitációk, a magas motorháztető és övvonal, vagy a fényezetlen műanyag védőelemek. Igaz, utóbbiakról csak a sportos ST Line és a fényűző Vignale felszereltség (a tesztautó is ilyen volt) esetén kell lemondani, a Titanium csomagban még benne vannak.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Talán az Edge kivonása miatt döntött úgy a Ford, hogy alaposan megnöveli az új Kugát: az elődhöz képest 10 centivel nőtt a hossz (most 4,63 méter), 4,4 centivel a szélesség és 2 centivel a tengelytáv. Ez jó hatással van a helykínálatra, de

városban a manőverezés és a parkolás is kihívás egy ekkora batárral.

Nem véletlen, hogy az első-hátsó parkolóradar minden változatban szériafelszerelés, és a „Vezetési kényelem csomag" részeként (az adaptív tempomat, a holttér-figyelő és a táblafelismerő mellett) első-hátsó, mosóval ellátott nagy látószögű kamerarendszer és fejlett parkoló-asszisztens is rendelhető. Utóbbi már a kocsinál 92 centivel hosszabb helyre is képes önállóan beállni, az automata váltósokban a pedálokat sem kell kezelni.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Egyedül a Kuga magasságából csíptek le egy kicsit (0,6 centit) az elődhöz képest, de ettől még nem lesz könnyebb létra nélkül megpakolni a tetőboxot, mivel a Ford SUV-ja csak 8 centivel alacsonyabb (168 cm), mint a magyar férfiak átlagmagassága. Persze a fent hordott dobozra ritkán lesz szükség, mert

a csomagtartó mérete akár 645 liter is lehet,

ha a sínen tologatható hátsó üléseket a legelső állásba csúsztatjuk, de a legnagyobb lábtérrel is marad 475 liter. Ráadásul az elektromosan kihajló vonóhorogra akár 1,9 tonnás (4WD: 2,1) utánfutó is ráköthető.

Milyen belül?

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Ma a Ford szerint a kompakt szabadidő-autók között a Kuga nyújtja a legnagyobb helykínálatot a második üléssorban, ami simán hihető, hiszen tényleg gigantikus a láb-, a váll- és a fejtér, talán csak a Skoda Kodiaq és a Volkswagen Tiguan tágassága mérhető hozzá.

Kihagyott ziccer, hogy azokkal ellentétben a Kuga nem kapható hétülésesként,

pedig a nagycsaládosok számára elérhető kedvezmény biztosan nagyot lendítene a típus hazai eladásain.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Elődeihez hasonlóan ez a generáció is az aktuális Focus padlólemezére és technikájára épül, ami azonnal nyilvánvalóvá válik, amint beülünk, ugyanis a testvérmodell unalmas, néhol kopogós műanyagokat tartalmazó műszerfalát szinte változtatás nélkül vették át. A közepes minőségérzeten a Vignale luxusfelszereltség kárpitozott műszerfala és ál-fabetéte sem sokat javít, viszont az igen kényelmes, motoros mozgatású üléseket legalább valódi, illatos bőr fedi.

Jóval magasabb az üléspozíció, mint egy Focusban,

ami nemcsak a kilátást, de a ki- és beszállást is megkönnyíti.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Vannak egyéb különbségek is, például a kormány mögötti, 12,3 colos színes kijelző, ami a Focushoz nem rendelhető, és a Kugában is csak ST-Line-tól fölfelé széria. Szép a grafika, és a háttérszín a vezetési üzemmódtól függően változik, az pedig jópofa geg, hogy a tempomat bekapcsolása után Normálban egy Mondeo, Sportban egy Mustang, Mély hó/Homok állás esetén pedig egy F-150 Raptor ábrája jelenik meg a kijelzőn. Egyébként a terepmódot nem kell komolyan venni, hiszen

összkerékhajtás csak egyetlen motorhoz kérhető,

a hasmagasság mindössze 19 centiméter, a karosszéria túlnyúlásai pedig jelentősek.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Nemcsak a hatalmas tér, hanem az olyan szolgáltatások is élhetővé teszik a Kugát, mint a vezeték nélküli telefontöltő, a fűthető első-hátsó ülés, szélvédő és kormánykerék, a 10 eszközt csatlakoztatni képes belső wifi, a 10 hangszórós Bang&Olufsen hifi, a számtalan USB-csatlakozó és a hátsó konnektor, a kulcs nélküli rendszer, a kéz nélkül nyitható csomagtartó, a félretankolást megakadályozó, sapkamentes tanknyílás, az ajtókból nyitás után kipattanó műanyag élvédők, a könnyen használható SYNC 3 menürendszer, vagy a polarizált napszemüvegben is látható head up display.

Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt
Ford Kuga autó teszt

Ezek egy része alapáron jár, más része felár ellenében érhető el, mindenesetre a Vignale felszereltségű tesztautóban minden benne volt, amit csak rendelni lehet, még a más felszereltségekhez 410 ezer forintért kapható adaptív LED fényszóró is.

mert zseniálisan működik: már azelőtt felkészül a kanyar bevilágítására, hogy eltekernénk a kormányt, bevilágít a kereszteződésekbe is, és a szembejövőket sem vakítja el, mert a brutális erejű távfény kévéjéből mindig ügyesen takarja ki őket.

Vezetéstámogatás

De nemcsak a Kuga világítása, hanem a vezetéstámogatása is igen fejlett: a sávtartó az egyik legjobb, amit próbáltam, mert nem pattog a vonalak között, hanem középen tartja a kocsit. Ha akadály van előttünk, a kikerülési asszisztens nyomatékkal segíti a helyes kormánymozdulat végrehajtását, az adaptív tempomat - automata váltóval - dugóban is működik, és arra is képes, hogy a sebességhatárokhoz igazítsa a tempót.


A Car-X rendszer az internetkapcsolatnak köszönhetően már azelőtt figyelmeztet az úton ránk leselkedő veszélyre, mielőtt odaérnénk. A Ford Pass mobilos applikációval pedig a távolból is lehet ellenőrizni a Kuga helyzetét és státuszát, nyitni-zárni az ajtókat, sőt, automata váltóval a motor távoli beindítása, a konnektoros hibridnél pedig a töltés menedzselése is lehetséges.

A cikk nem ért véget. Kattintson a második oldalra, ha kíváncsi, milyen vezetni a Kugát!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!