A Fiat 126-os 1972 októberében mutatkozott be a Torinói Autószalonon, és 1980-ig készült Olaszországban. Lengyel változata, a nálunk is jól ismert Polski Fiat 126p azonban egészen az ezredfordulóig gyártásban maradt, és több mint 3 millió készült belőle. Az olaszok, a jugoszlávok (Zastava) és az osztrákok (Steyr-Puch) által gyártott változatokkal együtt pedig
közel 4,7 millió darab 126-ost gyártottak le összesen.
Az 500-as Fiat utódának szánt farmotoros városi miniautó az olcsó mobilitás szinonimája volt Nyugat- és Kelet-Európában, de még Ausztráliában és Kubában is népszerű modellnek számított, ahol kabrióként is meg lehetett vásárolni.
A comói MA-De dizájnstúdió saját ötlete alapján tervezte meg a Kispolszki modern változatát, amelyet 126 Vision névre kereszteltek.
Ügyeltek arra, hogy az eredeti forma jellegzetességeit megtartsák,
ezért megmaradt a kocsi oldalán végigfutó karaktervonal és az ablakok dőlésszögét sem változtatták meg.
De a mai igényeknek megfelelően LED-es lámpákkal látták el a karosszériát és a hosszt is jelentősen megnyújtották. Kár, hogy a B-oszlopot nem hagyták meg a karosszéria színében, és, hogy elhagyták a kis háromszög ablakokat elölről, de ezt leszámítva
nem lehet okunk panaszra, jól sikerül a múltidézés.
A több mint 10 éve bemutatott modern Trabanthoz hasonlóan valószínűleg ez a remek dizájn is a fiókok (vagyis merevlemezek) mélyén végzi majd, bár elektromos hajtással könnyű lenne a farmotoros kialakítást is megtartani.