Átalakították az egyik hannoveri villamost, amelyek húsz éve közlekednek Budapesten. Az egyik legnagyobb beavatkozást az utastéri és a – külön vezérelhető – vezetőtéri klíma beépítése jelentette. A visszapillantó tükröket megszüntették, helyettük a CAF-hoz hasonló – a járműfedélzetet is figyelő – kamerás rendszert építettek be. A járművezetők védelme érdekében a vezetőfülkéket teljesen zárttá változtatták.
A jármű külső-, illetve belső világítását korszerű és takarékos LED-es rendszerűre cserélték, a teljes utastéri arculat pedig a CAF, és a korszerűsítésen átesett Tatra és KCsV villamosokéval megegyező dizájnt kapott.
A projekt egyik leglátványosabb (és ezzel együtt üzemeltetési szempontból hasznos) elemeként a lenyíló lépcsőket fix kivitelűre, ezzel együtt az ajtókat pedig új, de a régivel harmonizáló típusúra cserélték.
Korábban számos hibaforrás oka és utaspanasz gerjesztője volt a lenyíló, érzékelőkkel ellátott lépcsőrendszer. Az új lépcsőknek köszönhetően ezek a problémák gyakorlatilag megszűnnek, az utascsere is rövidebb lesz, mivel az ajtók bezáródását követően a jármű azonnal indítható, már nem kell a lépcsők felzáródását is megvárni.
Az átalakított, 1624-es pályaszámú TW villamos hétfőn, a déli órákban kezdte meg utasforgalmi próbaüzemét az 50-es villamosvonalon. A próbaüzem tapasztalatainak összegzése után születhet majd döntés további járművek átalakításáról.