A hétköznapokhoz hasonlóan a közlekedésben résztvevőknél is rendkívül fontos az empátia és az együttműködés, ezek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy kevesebb baleset történjen a közutakon. Ennek érdekében indít
közlekedésbiztonsági kampányt indít a frissen alapított Magyar Autó-Motorsport Fejlesztési Ügynökség Zrt. (HUMDA).
Az akció célja felhívni a figyelmet arra, hogy milyen egyszerűen tehetnénk a balesetmentes közlekedésért. A közlekedési kultúra általános szintjének javulásával kevesebb lenne a forgalom szereplői között az ellentét, ami a baleseti kockázatok csökkenéséhez vezetne.
A kampányhoz csatlakozott az autó- és motorsport két legsikeresebb hazai versenyzője, Michelisz Norbert, a WTCR túraautó-világkupa 2019-es bajnoka és Talmácsi Gábor, a MotoGP 125 köbcentiméteres kategóriájának 2007-es világbajnoka.
A kampányfilm hétköznapi helyzeteken keresztül mutatja be, hogy az empátia és a kooperáció közutakon tapasztalható hiánya milyen életidegen és furcsa lenne a mindennapokban. Sokkal több felesleges probléma és konfliktus keletkezne, ha mindenki úgy viselkedne egymással, ahogy arra az utakon hajlamosak az emberek.
„A HUMDA egyik küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A megfelelő szemléletformálás révén szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a 2020-ban jelentősen javuló baleseti statisztikákat hosszú távon is megőrizhessük. Magyarország ennek érdekében is csatlakozott az ENSZ közlekedésbiztonsági alapjához és átvesszük a Nemzetközi Automobil Szövetség, az FIA jó gyakorlatait és tapasztalatait is" – hangsúlyozta Weingartner Balázs, a HUMDA Zrt. elnök-vezérigazgatója.