Ken Block, az amerikai profi ralipilóta első alkalommal készített Gymkhana videót, amióta elhagyta a Fordot. Mivel már több mint éve már az Audi támogatását élvezni, nem meglepő, hogy a legújabb, Electrikhana nevű videójában csak négykarikás német autók szerepelnek. Block egy új, tisztán elektromos S1 Hoonitronnal próbál minél több gumit odaégetni a Las Vegas-i utak és parkolóházak burkolatára, meglehetősen sikeresen.
Ez az egyetlen darabban létező, kifejezetten Block számára tervezett elektromos versenyautó a legendás B-csoportos gép, a Pikes Peaket is megjárt Sport Quattro S1 szellemi utódának tekinthető, de
az öthengeres turbós benzinmotor helyett két villanymotor hajtja, amelyek a Formula E versenyautóból származnak.
Négy darab 17,3 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor szolgáltatja az energiát, amelyek amúgy a plug-in hibrid Audi Q7-esből származnak. Az S1 Hoonitron karosszériája teljes egészében szénszálból készült, hogy az akkumulátorok nagy tömegét ellensúlyozzák.
Nem csoda, hogy összesen
több mint 100 darab Toyo slick gumiabroncs múlt ki
a pár napos forgatás alatt, az S1 Hoonitron hajtásráncának össznyomatéka ugyanis 3000 Nm, ami elég ahhoz, hogy szinte bármilyen sebességnél ki tudjanak pörögni a kerekek. Egyébként ez a gumihalálozási ráta a 2,5-szerese annak, amit a korábbi forgatásokon tapasztaltak a készítők.
Érdekesség, hogy a közel 10 perces filmben nemcsak az Audi legendás versenyautói, de Mr. Le Mans, azaz a dán Tom Kristensen gyorsasági autóversenyző is feltűnik egy pillanatra, de sajnos a gyorsulási verseny elmarad közte és Block között.
A filmben szereplő versenyautók: Audi Quattro Gruppe B A2 (1984), Audi 90 IMSA GTO (1989), Audi 200 Trans Am (1988), Audi Sport Quattro S1 Pikes Peak (1987), Audi R8 LMP (2000) és Audi R18 e-Tron Quattro (2019).