Az Avengerhez hasonlóan a 600 EV is a Stellantis e-CMP2 platformjára épül, az energiát egy bruttó 54 kWh-s (nettó 51) lítium-ion akkumulátorból nyeri, amely
400 km-es hatótávolságot biztosít.
Egytagú a hajtásválaszték, a villanymotor legfeljebb 156 lóerőt és 260 Nm-t küldhet az első kerekekre. Később lesz hibrid változat is belső égésű motorral, de nem minden európai piacon.
Háztartási konnektorból 26, 7,4 kW-os váltóáramú töltőről 8, 11 kW-os váltóáramú töltőről 5 és fél óra alatt lehet 0-100 százalékra feltölteni az akkumulátort, de 100 kW-os egyenáramú töltéssel 26 perc is elég az ajánlott, 80 százalékos szint eléréséhez; a töltést a távolból, applikációval is lehet vezérelni.
A belső égésű motoros 500X-hez méretben hasonló (de közel 10 centivel rövidebb),
417 cm hosszú crossover
a Fiat új dizájnirányzatának megfelelő külsővel érkezik, az elülső márkajelvény helyén típusnév olvasható, a fényszórók felső része – amely szemhéjra emlékeztető betétet kapott – a motorháztetőre került.
A 600-as belső tere az elektromos 500-aséra hasonlít, a 10,25 colos infotainment érintőképernyő (Apple CarPlay é Android Auto funkcióval), 7 colos digitális kijelző, és a kétküllős kormánykerék ismerős lehet.
Nem túl acélos a csomagtér 360 literes befogadóképessége,
de az Avengerét és a Volvo EX30-asét azért veri.
A Fiat új döntésének megfelelően a 600-as nem választható szürke színben. Ehelyett négy másikban (Nap, Tenger, Föld, Ég) kapható, amelyek a sajtóanyag szerint az „olasz szépséget és a természeti tájakat idézik". Azt reméli a márka, hogy az élénk, valódi színek előtérbe helyezése megkülönbözteti majd a járműveit a piacon.
Olaszországban már rendelhető az új 600-as,
az alapverziót 35 950 euróért (13,5 millió forint) árulják.
A Jeep testvérmodellen kívül az új Fiatnak olyan új kiskategóriás, elektromos szabadidő-autókkal kell majd megküzdenie a piacon, mint a Kia Niro EV, a Hyundai Kona EV, a Peugeot e-2008, a DS 3 E-Tense, vagy a Volvo EX30.