A vállalat közleménye szerint éves szinten 57 százalékkal rekordmagasra, 226 millió euróra nőtt a működési eredménye az idei első negyedévben a Cupra és a Seat márkák volumennövekedésének köszönhetően, a hatékonyság javulása mellett. Az árbevételarányos működési nyereség az egy évvel korábbi 4,0 százalékról 5,9 százalékra nőtt.
A Seat árbevétele elérte a 3,803 milliárd eurót, ami szintén rekord a vállalat első negyedévre vonatkozó adataiban, és 6,8 százalékos növekedés az előző év azonos időszakában jegyzett 3,562 milliárd euróhoz képest.
Január és március között a vállalat globális kiszállításai éves összehasonlításban 10,6 százalékkal, 138 600 járműre nőttek (2023 azonos időszakában ez 125 200 jármű volt), ami hozzájárult ahhoz, hogy mindkét márka piaci részesedése Nyugat-Európában 3,5 százalékról 3,8 százalékra emelkedjen 2024 első negyedévében.
A márka eladásait nemzetközi szinten az Ibiza vezeti: a 40 éves jubileumát idén ünneplő modellből január és március között 25 700 darabot szállítottak ki, 8,5 százalékkal többet, mint az előző év első negyedévében.