Amíg Európában kivezették a piacról a Ford Mondeo típust, Kínában köszöni szépen, jól fogy az ottani partner segítségével készített modell. Annyira, hogy az eddig Evos néven árult szabadidő-kupét a modellfrissítés keretében átnevezik Ford Mondeo Sport-ra, ettől azt remélik, hogy emelkednek majd a szabadidő-kupé értékesítései.
Eléggé visszafogott a modellfrissítés, hiszen épp csak a Mondeo nevet írják fel nagy betűkkel a csomagtérfedélre, illetve még Sport jelvényeket helyeznek el néhány ponton, ezenkívül a színpalettát bővítették – a képeken látható sárga színt például a Mustang Mach-E villanyautóról vették át. A szabadidő-kupé 4920 mm-ével 15 mm-rel hosszabb a Mondeo szedánnál, a tengelytávolságuk megegyezik (2945 mm), de a 168 mm-es hasmagasság jóvoltából pár centivel magasabb.
Nincs változás a Ford Mondeo Sport belsejében, eddig is osztoztak a nagypanelos műszerfalon a modellek, de van egy fontos műszaki változás. Korábban csak 2,0 literes turbómotorral (245 LE) volt elérhető az Evos, a Mondeo Sport már a 2,0 literes turbómotort használó öntöltő hibrid rendszert kap (309 LE rendszerteljesítmény), marad az elsőkerékhajtás és a fokozatmentes automatikus váltó. A Mondeo Sport ugyanannyiba kerül, mint az öntöltő hibrid Mondeo szedán, azaz 209 800 jüan (10,6 millió Ft) az alapár és 229 800 jüanba (11,6 millió Ft) kerül az ST-Line változat.