2023-ban több mint 3 milliós értékesítéssel rekord évet zárt a Suzuki, de nem pihennek a babérokon, hanem megkezdik az elektromos átállást. Még az idén bemutatják a márka első akkumulátoros-elektromos autóját – az eVX tanulmány alapján készülő modellről van szó –, amelyben minden bizonnyal használják majd a kanadai Inmotive-val közösen kifejlesztett 2 fokozatú váltót is. Ezzel párhuzamosan leszűkítik a választékot, a Swift Sport, a Jimny haszonjármű, az Ignis és a Swace 2025 elején – vagy ha elfogynak a készletek, hamarabb – búcsúznak az európai piacról, egyedül a nemrég érkezett Swift, a Vitara, az S-Cross és a plug-in hibrid Across marad a kínálatban. Aztán fokozatosan elkezdik kibővíteni a választékot új villanyautókkal, és a tervek szerint 2030-ra Európában teljessé válik az elektromos átállás, 2050-re pedig teljesen klímasemleges lesz mifelénk a Suzuki működése. A cél elérése érdekében Indiában új központot építenek kifejezetten akkumulátoros-elektromos technológiák és járművek fejlesztésére.