Még 2021-ben mutatta be a Hyundai aktuálisan legkisebb modelljét, a helyi adószabályokhoz igazodó 3,6 méter hosszú és 1,6 méter széles Casper nevű szabadidő-autót, amely az egykori Atos modell divatosabb megfelelőjeként jelenti a belépőt. A kis külső méretek miatt csak 4 személyes a karosszéria, és olyan megoldásokkal igyekeztek maximalizálni a teret, mint az asztalként használható anyósülés (a vezetőülés támlája is előrehajtható, ággyá alakítva a belsőt), vagy a sínen tologatható – osztott – hátsó ülés.
Ennek alapján készítette el belépő villanyautóját a Hyundai, amely során nem egyszerűen csak a hajtást cserélték ki, de rögtön 20 cm-rel megnyújtották a karosszériát is (és eltüntették a bal hátsó sárvédőről a tanksapka-nyílást), a Casper Electric/Inster – már 3825 mm hosszú. A bővülés a hátsó utastér méretét növeli, a csomagtartó alaphelyzetben 280 literes, a hátsó ülések előrecsúsztatása után 351 literes, a támladöntés utáni méretet nem árulták el, ahogy azt sem, lesz-e a benzinesnél kínált haszonjármű-változat. A toldástól eltekintve minimálisak a változások, a LED-es hátsó lámpa mintáját az Ioniq modellekre jellemző pixeles megjelenésűre módosították, befalazták a hűtőrácsot (itt kapott helyet a töltő-csatlakozó).
A műszerfalon az előválasztó-kar helyére indukciós telefontöltőt tartalmazó fiók került, sokkal nagyobb (10,25 col képátló) lett a központi érintőképernyő. Az utastérben újrahasznosított PET-szálakból készült anyagok is megjelennek, de a fekete fényezés is újrahasznosított forrásból származik – gumiabroncsok felőrlésével készül a színt adó pigmentek.
Kétféle akkumulátor közül lehet majd választani, a Standard Range esetén 42 kWh kapacitású (266 V) az akkumulátor, a hajtómotor 97 LE/147 Nm teljesítményű, a Long Range akkumulátora 49 kWh kapacitású (310 V), a hajtómotor 115 LE/147 Nm. Fogyasztás és így hatótávolság adat csak előzetes becslésként áll rendelkezésre, a minimum-fogyasztás 15,3 kWh, a szabványos hatótávolság felszereltségtől függően 300-355 km lesz. A fedélzeti töltő 11 kW-os, villámtöltésre 120 kW-tal van lehetőség, opciós lesz a hőszivattyú és az akkumulátor-fűtés. A Hyundai villanyautóktól megszokott módon a megfelelő adapterrel teljesítmény-leadásra is használható az akkumulátor. Elsőként Dél-Koreában kezdik el árulni a Hyundai Casper Electric-et, majd az európai exportot indítják el, harmadik körben a Közel-Kelet és Dél-Kelet Ázsia következik. A most megismert Hyundai Inster mellé csatlakozik majd a szabadidő-autós körítésű Inster Cross,