A Volvo működési nyeresége az elemzők által becsült 6,7 milliárd koronával szemben 8 milliárd koronára (270 milliárd forint) emelkedett az egy évvel ezelőtti 5 milliárd koronáról. A negyedév során a cég globális kiskereskedelmi eladásai évi 15 százalékkal, 205 400 autóra nőttek, amihez jócskán hozzájárult, hogy az elektromos autók - konnektorról tölthető hibrid (PHEV) és a teljesen elektromos (BEV) autók - értékesítése 43 százalékkal nőtt.
A június végét megelőző három hónapban a Volvo globális értékesítésének 48 százaléka PHEV és BEV autó volt az egy évvel korábbi 39 százalék után, míg a teljesen elektromos járművek részesedése 16 százalékról 26 százalékra emelkedett.
Az elektromos autók iránti globális kereslet mérséklődése miatt a Volvo 12-15 százalékról 12 százalékra csökkentette idei kiskereskedelmi forgalmának növekedésére vonatkozó előrejelzését.