A Karma Automotive épp azon van, hogy teljesen új alapra helyezze a kínálatát, a hatótávnövelős Revero utóda lesz az akkumulátoros-elektromos Gyesera és a Kaveya kupé, most pedig megmutatták a húzómodellnek szánt Ivara névre keresztelt szabadidő-autót. Ennél már nem csak akkumulátoros-elektromos hajtást kínálnak, de itt elérhető lesz benzines hatótávnövelő is – ezzel egyébként a hirtelen változó vásárlói preferenciákra reagálnak, hiszen ki tudja, mit hoz a jövő 3 év múlva. Akkor tervezik a szabadidő-autó piacra dobását.
A Karma Automotive egyébként a napokban írt alá egy megállapodást az Intel chipgyártóval, azzal közösen fejleszti a szoftver-definiált járművét, ezt a technológiát már a Karma Ivara is hasznosítja. Azt reméli az autógyártó, hogy az ő járművük elektromos-elektronikus szolgáltatásaival fog kitűnni a mezőnyből, és ez lesz az egyik oka annak, hogy a vásárlók megfizetik a prémium-felárat. A lendületes megjelenésű karosszériánál drámai arányokat használnak, az övvonal feletti rész fekete – ezzel részben azt a tényt palástolják, hogy még nincs kész a belső –, a sarkokba tolták ki a hatalmas kerekeket. Mivel korlátozottan terepjárásra is alkalmas az összkerékhajtású Karma Ivara, az alsó karosszériaelemeket olyan fényezéssel (lakkozás) látták el, amely UV-fény hatására képes az öngyógyításra, azaz a kisebb karcok eltüntetésére.